Avagy hogyan tedd meg autóddal mindazt, amit senki sem merne, vagy javasolna...

2017. december 10. 19:14 - pdenes

Dénes & Kasi menni Inglend...

Az elmúlt pár napban igencsak felpörögtek az események. Végre valahára megkaptuk az eladótól a várva várt képeket, melyek szükségesek voltak a végső döntés meghozatalához.

Azon felül, hogy ismét megerősítést nyert, emberünk kezébe fényképező nem való, látható, hogy az autó alja meglepően egyben van FTO-hoz és 2 év álláshoz képest. A rozsdamentes Lancerem alváza sem ilyen szép, pedig az is eléggé egyben van. Látok a képeken némi olajfolyást, illetve az emelési pontokon látszik egy kis felületi rozsda, de tényleg semmi komoly, ennél a típusnál ez fél győzelem! Meg úgy általában minden 90-es japánnál :) Ami még tetszett, hogy az első fényszórók sincsenek bemattulva, sárgulva, ez szintén ritkának számít. A jobb első sárvédőn van egy pici horpadás a géptető éle mellett, de szerintem leszerelve némi melegítéssel akár kézzel helyére nyomható. 

Miután összességében elégedett voltam a látottakkal, meghoztam a végső döntést, leokéztam a dolgot Marcellnél.

Viszont közben, hogy véletlenül se legyen egyszerű semmi, lett némi komplikáció. Mégsem tudják trélerrel elhozni az autót, szóval vagy megkérek valakit, hogy menjen ki érte, hozza haza, vagy kirepülök érte én, és hazahozom.

Hinnye, lássuk csak...

  • Soha életemben nem ültem még repülön
  • Soha nem vezettem még jobbkormányos autót
  • Soha nem vezettem még sem bal, sem jobbkormányos autót Angliában :D

...szóval ezeket számba véve: Csináljuk! :D

Viszont mivel azért teljesen nem szerettem volna szanaszét szívatni magamat, úgy döntöttem keresek egy útitársat, szívjunk ketten! Értelemszerűen olyan emberre volt szükségem, akinek van jogosítványa, és lehetőleg nem fél éve :) 

Több barátomat is megkérdeztem, míg végül Kasi barátom lett a szerencsés nyertes, bár szerintem azzal még ő is erőteljesen hadilábon áll, vajon mennyire is szerencsés valójában.

Egyeztettünk, szabit kértünk, és végül jövő hét péntek (12.15) kora reggeli indulást céloztunk meg, gyorsan meg is vettem a jegyeket, mert ugye minél korábban lefoglaljuk, annál olcsóbb.

Hát itt tartunk most, izgatottan várjuk az indulást, addig persze még azért megy a szervezkedés, hogy minden klappoljon. Terv szerint Marcellékkel együtt jövünk vissza Magyarországra, nagyjából szombat délutáni érkezéssel tervezve.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lancerturbo.blog.hu/api/trackback/id/tr9813470339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Avagy hogyan tedd meg autóddal mindazt, amit senki sem merne, vagy javasolna...
süti beállítások módosítása