Tehát az elhatározás megvolt, azt is tudtam milyen típust, milyen adottságokkal szeretnék, már csak azt nem tudtam, honnan szerzek ilyen autót...
Némi kutakodás után 2 eladó darabot találtam itthon, viszont egyik sem felelt meg teljes mértékben az elvárásaimnak. Mindketten automata váltósak, és az egyik ráadásul a gyengébbik 1.8-as motorral szerelt változat, valamint némi lakatolást is elbírna. Viszonylag olcsó mindkét autó, és magyar rendszámosak, de akkor sem felelnek meg az elvárásaimnak sajnos. Felvettem a kapcsolatot Csányi Marcellel, ő eléggé otthon van FTO-ban, és rászabadított már pár ritka Micut kicsiny országunkra, mivel időnként ingázik Anglia- Magyarország között :) Eredetileg úgy volt, hogy pont egy fehér színűt tudna, de arról hamar kiderült, hogy mégsem eladó.
Előkerült viszont egy másik, ezüst színű példány. Igazából a választható színek közül a fehér után az ezüst tetszik leginkább, szóval meg tudok barátkozni vele. Ő lenne az:
Igen, ritka szar képek, emberünk nem egy fotóművész...
Amit az autóról tudni lehet: 2.0 L 6A12 DOHC 24V MIVEC V6 motorral szerelt GPX változat, manuális váltóval szerelve,Tein rugókkal kissé ültetve. Két éve áll, viszonylag korrekt állapotban van, elvileg nincs szanaszét rohadva. Az a bőr belső egy rettenet, de Marcell kicseréli nekem gyári szövetre ha úgy alakul, a kormánnyal és a diszkós felnikkel egyetemben.
Hát itt tartunk most, egyelőre megy az egyezkedés, alkudozás, illetve próbálok több infot szerezni a gépről, azért nem szeretnék pórul járni, mégis a világ másik feléről készülök autót venni...
Ha minden szép meg jó, akkor körülbelül 2 hét múlva nálam is lehet az autó. Jelentkezem, amint van fejlemény :)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.