Avagy hogyan tedd meg autóddal mindazt, amit senki sem merne, vagy javasolna...

2017. december 23. 17:43 - pdenes

Beltér cicomázgatós..

Gábor barátomnak sajnos egyéb elfoglaltsága akadt, így az FTO átnézésére ma nem került sor, de azért mégis történjen valami alapon bütykölgettem egymagam kicsit...

Az autóhoz kapott cuccok között volt egy "középkonzol" panel is, mivel az autóban lévő valamitől foltos volt és csúnya, kértem egy szebbet Marcitól. Első ránézésre egyébként azt hinné az ember, hogy műanyagból van, de amint megtapintod rájössz, ez valami gumis furcsa anyag :) De végülis praktikus, mert nem törik el, nem szívja úgy ki a nap, stb..

25993234_1651755011534963_1869288553_o.jpg

Viszont ha már úgyis ki kellett szerelnem az egész egységet, kezelésbe vettem a kis kiegészítő órákat is. Nyilván ez a fehér számlapos króm keretes csoda nem a gyári, egyelőre nem tudom még, hogy meg fogom-e tartani, vagy keresek inkább gyári fekete számlaposat, de inkább utóbbi felé hajlok. Ettől függetlenül szétszedtem őket és kipucoltam, a króm keret kapott egy kis sidolozást, így most úgy csillognak mint újkorukban

 

Kicsit mojoltam még a digitklíma vezérlőpanellel is, valaki sajnos kicserélte benne a gyári világítást béna kék ledes nyavajára, ami nekem nem is igazán tetszik, ráadásul a kijelzőn kb semmit nem lehet látni ennek köszönhetően...

Mivel sajnos nincs itthon hozzá való izzóm, most sok mindent nem tudtasm kezdeni vele, de elképzelhető, hogy egyszerűbb lesz a komplett egységet egy gyári buheramentes verzióra cserélni. Amennyire sikerült kiderítenem, az FTO vezérlőjének kijelzője gyárilag nagyon sötét kék (majdnem fekete) alapon fehér színnel dolgozik, de találtam olyat is, ami fekete háttérre narancs színű piktogramokat vetít, nekem ez a legszimpatikusabb, természetesen ez a ritkábbik verzió, és egyelőre azt sem sikerült kiderítenem melyik modelleket szerelték ilyennel, USA Galant vagy Diamante a tipp.

 

Miután minden bütyköléssel, tisztogatással végeztem össze is raktam a középkonzolt, szerintem sokkal szebb lett

 

Hát egyelőre ennyi, legközelebb remélem valami komolyabb tartalommal tudok már jelentkezni. Tennivaló az akad bőven :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lancerturbo.blog.hu/api/trackback/id/tr9213520607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Avagy hogyan tedd meg autóddal mindazt, amit senki sem merne, vagy javasolna...
süti beállítások módosítása