Avagy hogyan tedd meg autóddal mindazt, amit senki sem merne, vagy javasolna...

2017. december 05. 18:45 - pdenes

Éles váltás

Nos, ettől a ponttól kezdve teljesen más fordulatot vesz az blog....

Az eredeti terv az volt, hogy szépen lassan bemutatom hogyan alakult át kis 1.6 Lancerem idővel félig-meddig Evo-vá (4G93T motor, Evo optika, stb), de sajnos egyrészt baromira nem volt erőm és időm a blogot vezetni, másrészt az építés rögös útjának körülbelül felénél rá kellett jönnöm, hogy jó móka ez meg minden, de erre az autóra, erre a projektre attól a ponttól, ahol most tartok körülbelül alsó hangon 7-800ezer Ft-ot kellene rálocsolni, és nem vagyok róla szentül meggyőződve, hogy mindez "rentábilis" lenne. Az biztos, hogy az országban nagyjából egyedülálló lenne, de így önmagában ez nekem kevés.. Meg hát az is hozzá tartozik, hogy konkrétan 3 éve reszelgetem ezt az autót, és mostanra eljutottam odáig, hogy kicsit ráuntam, bele fásultam. Szó se róla, nagyon hálás az autó, amiért én is hálás vagyok neki, de nincs már meg az a "régi tűz", na ... :) Ha időm engedi valamikor még bemutatom majd részletesebben, hogy milyen lett az autó, na meg azt is, hogy milyen lett volna. A következő postban pedig kitérek rá, mi az új terv

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lancerturbo.blog.hu/api/trackback/id/tr213441121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wankel · http://wankel.blog.hu 2017.12.05. 19:57:13

Kiváló klímás Daciát lehet venni 3 milla alatt 5%-os hitelre, na az rentábilis :D
Avagy hogyan tedd meg autóddal mindazt, amit senki sem merne, vagy javasolna...
süti beállítások módosítása